Härligt Härligt, men Farligt Farligt?

Ja, så var man tillbaka i sköna Umeå igen. Good to be back. Har suttit på en buss i sex timmar, steg på åtta imorse och klev av i Ume kl 14.00 idag då Jen var söt nog att möta upp mig o hjälpa mig bära all packning. Vi mötte även upp Helèn som också kom vid den tiden. Härlig reunion o kändes som vanligt som att vi inte ens varit ifrån varandra.
image1365
Kommer kvällen bli lika galen som denna? Ingen som vet, ingen som vet.

Efter lite käk hemma traskade vi ner till staden för lite helginköp innan vi tog oss hemöver igen o drog till ÅC för att handla.
Men nu ska jag snart ta mig in i duschen o sen fixa till mig lite. Sen bär det av in i dimman med the gang minus Linda o Sandy, men de joinar oss i dimman imorgon istället. Blir fint det!

Skål o hej

Dagens låt: The Shins - New Slang

Kommentarer
Postat av: Syrran

Jajamensan här är det vårkänslor i luften!! Plus sju grader varmt och sol idag! !Härligt!!
Ha en underbar kväll, och gör inget som inte jag skulle gjort... Hahaha!! Vilket betyder: gör vad du vill!! Kramisar Siz


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback