Grass is always greener on the other side?

Fick reda på idag att vi ska STÄDA hela lgh när vi flyttar ut. Fy fan, inte okej o inte kul. Bra att jag ens öppnade kuvertet med lgh-infon i, nej nej, kändes inte relevant just då.

Jag o Gurra va på Spinning idag efter jobbet. O Fy Fan för den musiken, det säger jag er mina vänner. Instruktören inledde passet ed orden: "Tänkte ni skulle få spinna loss till lite Schlager idag!" med ett stort leende på läpparna. Inte okej tjejen. Trodde fan hon drev med mej. Vem fan går igång på Schlagermusik kan man undra. Huvva. När Cara Mia börja skråla ur högtalarna va fan måttet rågat, då lämnade jag nästan salen.
image1352
Underbara fredag imorron, du är önskad. Sahara hotnights ska visst spela på invigningen med.

Ha en fin kväll folks.

Kommentarer
Postat av: jen

haha fyyfan helt fel musik på ett spinning pass! Jag gick ifrån mitt stepmuskel pass de sista 20 min igår, för det var så jävla dåligt. Så jag förstår dej!

2008-02-08 @ 13:28:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback