Good to be back

Fest igår igen efter lite om o men.. Vi var inte så särskilt pepp på ännu en utgång, men man får ju ställa upp för teamet. Förfest hos Jen o vi tappre riddare som dök upp ver: Sandy, Helèn, Linda, Maria o så jag o Jen då. Drack ett riktigt gott rött vin som jag kan rekommendera, Ekologiskt "Ecologica" tror jag det heter.

Kvällen blev lite halvgalen o de flesta av oss var i sina essen. Bara jag Jen, Linda o Helèn som drog vidare till ett packat corona.
Idag har vi legat o degat borta å Mariehem hela eftermiddagen framför Flashdance. Det filmen är hyfsat överskattad alltså, det måste ändå erkännas.

Skola imorgon, blir fint det.
Adios folket.

Dagens låtval: Sarah Bettens - Turn Around

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback