FredagsFin is The Shit?

Just hemkommen från en vända på stan där sista halvtimmen spenderades åt att hänga på Svea o prova jeans o få smakråd.. Ja det är väl för trevligt. Varför har jag en känsla av att jag kommer hitta mej själv där snart igen? Hahaha
Annars har dagen varit bra o jag är på ett rent ypperligt humör. Gick igenom nästa veckas schema med mina handledare med o det blev bra tyckte jag. Dessutom fick jag fin kritik av dem för min första vecka o det är ju alltid kul. Min ena patient har dock en mer komplex diagnos än man kan fatta men det är sjukt intressant o en riktig utmaning!
image1353
Imorron lutar det åt att det blir fest med lite SG-folk, blir fint det.
Nu ska jag kila iväg o möta Gurra så ska vi dra iväg på invigningen. Sahara Hotnights spelar ju o jag har hört ryktas att de ska va riktigt bra live. Vi får väl se.
image1354
Ha en skön kväll folket!

Dagens låt: Nationalteatern - Livet är en fest

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback