"Du tog väl med dej öronproppar?"

Invigningen igår ja. Fy Fan vad Folk säger jag bara. Vi var knappast förutseende o va där i tid. Nej då, kom insläntrandes lite efter sju, strax efter det drog igårng alltså. Vilket jävla folkhav. Tog evigheter att ta sig framåt o man fick snika sig emellan så bra det gick. Efter en stund lyckades jag o Gustav komma ifrån varandra. Överlevnadsinstinkten tog över och jag följde med ett gäng framåt o fick tillslut en klockren plats lagom till Sahara Hotnights drog av sin näst sista låt. Haha, ja att man orkar. Sen var det ju fyrverkerierna. Fy Fan va grymma de va, hur fint som helst!
image1355
Synd bara att ljudet var så jäkla dåligt att man inte hörde ett skit av vad de sa när de presenterade länderna samt såg nada för det var ett träd ivägen för den stora bildskärmen. Snacket i folkhavet gick något i stil med:
- Vad klappar alla åt?
- Jag vet inte, de kanske presenterade Sverige?
- Tror du? jag tycker jag ser något rött på Tvn, det kanske var Norge?
- Vilka kommer nu då?
-Jag vet inte, orkar inte stå på tå, kramp i vaderna.
-Men vad klappar alla åt nu då?
- Jag vet inte, men säkert något bra, bäst att klappa o skrika lite, visa att man hänger med.

Nu på morron har jag varit iväg på Body Step. Vi snackar att vi va tre pers på passet med mej i mitten haha, aja, men det va rätt kul ändå, mkt bra instruktör.

Nu ska jag käka o sen försöka plugga lite innan jag ska gå ut på stan en sväng. Får se hur det går med de planerna.
image1356
Ha en fin lördag!

Dagens låt: Hardcore Superstar - Liberation

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback