Det finns många sätt att bygga nya broar på

Gårdagen var riktigt lyckad, jag hade en askul kväll!
Ensam traskade jag bort till sexan o ett gäng sjukgymnastfolk (vi va 11 pers) igår kväll. Förfesten började lugnt, melodifestival i bakgrund o massa snack. Vet inte när vi drog vidare, kan det ha varit framåt halv elva tro? I alla fall drog vi vidare till Olearys, för att inte göra kontrasten så stor mot umeå haha. Mkt bra place o mycket större än hemma. Vissa drog o kollade på någon skotergrej men kom senare till Olearys de med.
Visst jag kunde kanske ha skippat sista bärsen men men så är det ju alltid. Var på ett kungligt humör hela kvällen! Idag kan man säga att jag mår snäppet sämre. Hyfsat bakis med en molande huvudvärk, men det får man ändå säga att det var värt.
image1359
So long

Dagens ursäkt: Till Pam som vakna när jag va inne o leta ost i natten till våra nattmackor. Samt vakna igen när jag kom insläntrande på småtimmarna.
Gårdagens klockrena: Mina o Helèns fortlöpande updates kvällen igenom.
Dagens konstaterande: Nova o Fanny är fan farligare på varsitt håll än när de härjar tillsammans.
Dagens fundering: Feta blåmärket på armen. Vart kommer det ifrån? Vill jag ens veta?

Kommentarer
Postat av: Maja

Ha! träffade du på någon Folke på O´Learys?;)

2008-02-10 @ 13:46:06
Postat av: Tess

haha nej ja gjorde ju inte det. Det var helt packat med folk verkligen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback