Dags för ett klipp

Så snöar det igen då.
Kom från RPn för en stund sen o nu sitter jag här o knåpar lite på arbetet. Hyfsat less på skiten nu kan jag lova. Känns som man läst arbetet typ 100 gånger fast jag bara läst igenom det en gång o det är först idag. Just ja, rolig överraskning idag med. Då väljer jag tydligen att spara på skrivbordet på datorn så det försvunnit till nästa dag. Det var en rolig upptäckt. O kopian jag hade skickat till mejlen var ett tomt dokument bara, blev något fel för att jag spara på skrivbordet o sen skicka det. Hörde Cecilia i telefon när hon snacka med supporter-gubben:
-Ja, hon spara det på skrivbordet.
-Jaha så det är borta då alltså?
-O det går inte att få fram på något sätt heller säger du. Okej, tack hej.
Härligt, det va den evidensen som jag suttit o trixat med under gårdagen. Tack o bock gud. Evidens som är så roligt o lätt att skriva om med. Aja, nu har jag gjort om delar av det iaf.
image1299
Ska iväg o klippa mej vid fyra. Sen är det box vid sju. Anser tydligen inte att jag behöver plugga idag. Eller det är ju det jag gör nu, det får räcka med det. På torsdag blir examinationen  i alla fall.

Nu ska jag kila ner till stan.

Later peeps.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback