Whats up with my mood?

Har lökat framför entourage o heroes ett tag.
Brödet är klart o nu sitter jag är med röda, nylackerade naglar o en impackning i håret.
Känner att jag ligger fin till tidsmässigt, inte illa.
Det enda lilla oros-målnet på den annars hyfsat klara himlen är mina jobbiga moodswings. Inte helt okej alltså. Har haft så några dar nu, o det är faan inte kul. Först känner jag mej jätteglad o så sen kan jag vända om på en sekund o bli jättesur. Mkt mkt skumt, o saken bör undersökas närmare.
image986
Men nu tänker vi inte på det.
Party ikväll! In i duschen med mej o ut igen o fixa mejk o outfit o sen bär det av, in i dimman o vidare över till andra sidan.

See u there peeps.

Kvällens klockrena: Give it to me.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback