Ut med finnen ur Morgonpasset i P3.

Klarar inte av finnen som snackar i morronpasset alltså. Men ni som känner mej vet att det inte finns nåt som får mig så äcklad som finlandssvenska heller, eller bara minsta lilla finska brytning. Huvva.
Skön morron. Kom just hem från en liten morronprommis. Sjukt skönt o få lite fresh air i lungorna så här på morronkvisten.
Just nu sitter jag o väntar på att ägget ska koka klart.

O på tal om gårdagens inlägg o att va lite förvirrad o allmänt snurrig i huvudet. Jag glömde ju ha i bikarbonat i brödet o fick ha i det efteråt när det va en enda gegga. Inte alls nöjd med resultatet så det får nog bli ett nytt brödbak när jag kommer hem från gymmet.
Ska iväg på pump snart med Jen o Helèn.
image982
Fest ikväll!

Later peeps.

Morgonens (otippade) låt: Lasse Lindh - En högerkrok och riktigt blod

Kommentarer
Postat av: Helén

men usch vad du är äckligt hurtig tess!
inte helt okej


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback