There`s A lot Of Things To Do Before U Die

Lite dåligt med bloggandet på sistone. Har inte varit sugen.
Har inte hänt så mycket, satt på skolan med Helene o Lindus i går o gick igenom fallet o frågorna inför examinationen på fredag.
Bakade bröd o tvätta igår kväll. Så huslig jag blivit då haha
Sköna höstvädret har vi här o imorse va jag ute o gick en timme. Lite frisk luft är aldrig fel.
Nu ska jag snart kila iväg till gymmet o möta Helèn o Linda för lite Body Balance.
Annars är det ju lillördag idag. Aldrig fel.

image972

Over and out.

Dagens fråga: Kan jag slute försöka låsa upp grannens dörr ist. för min egen på dagarna eller? Lite tankspridd där kanske.
Dagens låt: Miss Li - Seems like we lost it.

Kommentarer
Postat av: Helén

har du lyckats med det igen tess? inte helt okej ! haha nåndag kommer personen som verkligen bor där vara hemma o undra vad fan du håller på med hahahah då vill jag vara med

Postat av: Helén

har du lyckats med det igen tess? inte helt okej ! haha nåndag kommer personen som verkligen bor där vara hemma o undra vad fan du håller på med hahahah då vill jag vara med

2007-09-19 @ 12:39:55
URL: http://helen.blogg.se
Postat av: tess

hahah jag vet. då vill inte jag vara med i alla fall. Jag är faan het osann alltså haha

2007-09-19 @ 12:48:38
URL: http://teresealex.blogg.se/
Postat av: Anonym

du har skrivit fel adress helén

2007-09-19 @ 18:04:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback