Tears Dry On Their Own

Har just ätit en förjävla god köttfärssoppasoppa. Tillagad av: Moi!
Body Balance på förmiddan va precis lika skönt som vanligt. Får helt klart bli en skön rutin att fortsätta med, få in ett Balance-pass per vecka.
image973
Lindus i en härlig yoga-pose (Den bjuder du väl på Linda? haha)

Sen vill jag påpeka att det verkligen inte är helt okej att ica Ålidhem är 3:e dyraste Ica i Sverige. Inte konstigt att man faan blir ruinerad vid varje inköpstillfälle!

Nehej, nu ska jag ta tag i The books.

Later peeps.

Dagens låt: Amy Winehouse - Tears dry on their own

Kommentarer
Postat av: Linda

såklart :) man kan ju nästan tro att jag är lite smidig...

2007-09-19 @ 18:03:56
Postat av: tess

haha, klart att du är, det är ju du, jag jen o helèn som äger på Body balance dessutom;)

Postat av: Linda

gulliga ni är som kommer förbi sådär :) roligt med lite överraskning

2007-09-19 @ 21:50:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback