"Sorry" ?

Japp så va det fredag o man har överlevt första veckan på termin 4. Inte illa, inte illa alls.
Föreläsning fram till tolv (i nytt spännande hus, dit går vi gärna igen, ja tack. Hej alla läkare, hr är vi.)
Sen vidare till universum för lite käk. Salladsbuffè o bakad potatis för hela slanten blev det.
Pump va vi på vid fyra o sen har man bara duschat lite o ska få på sej lite clothes o sen dra oss bort till Mariehem (numer vårt andra hem) för lite film. Blir fint det.
Lugna gatan ikväll, men imorron smäller det.
image909
Jag o min söte brorsson Isaac!

Over and out.

Kvällens låt: Playing for keeps - Matchbook romance
Dagens smidiga: När jag på nåt lyckas knuffa ut den heta killen framför mej ur hissen så han typ flyger ut. Sen drar jag ett "Sorry"  på det. Smidigt där.

Kommentarer
Postat av: Helen

haha ja hej hej killen som du råkade putta ut ur hissen haha. men het va han! haha. så det va lätt värt det (tycker jag iallafall, som inte gjorde bort mig) och ja, vi kan väl äta lite lunch där upp enån dag...eller det kan kanske se lite misstänkt ut om jag är där och en annan person som verkligen går på den skolan kommer! HEJ HEJ jag förföljer dig nu! me om vi(jag) har lite flyt ås kanske vi blir tvungna att gå dit fle gånger

Postat av: Linda

sötis där

2007-09-07 @ 18:43:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback