Sandy till apoteks-tanten: "Joo, jag har såna där sjukvibbar du vet. Har ni nåt mot det?"

Haha, kanske skulle ta mej iväg till Appo o dra Sandys sköna line till nån apoteksmänniska.
Som Sandy sa: "Neej inte ont i halsen, inte snuvig o ingen hosta. Jag bara har de där vibbarna du vet. Har du nåt bra man kan ta mot det, som får bort vibbarna liksom?"
Men jag har faktiskt både snuva o lätt hosta. Men jag tänker faan inte bli sjuk nu, det går jag bara inte med på!

image977
Om vi nu inte ska ut imorron röstar jag på att vi drar en nostalgiafton med lite sällskapsresan! Snowroler måste va bland de skönaste svenska filmerna genom tiderna haha

Nu: duscha o äta.
Sen: Till Helèn för lite idol

So long.

Kommentarer
Postat av: jen

HAHAAAA sandra är så jäkla given alltså!

2007-09-20 @ 18:05:00
Postat av: tess

haha jag vet, klockrent värre. Faan va ja garva åt apotetantens min när sandra höll på o lalla sådär haha

Postat av: Helén

jaa jag vill se den filmen! ge mig en riktigt lök kväll!

2007-09-20 @ 18:20:16
Postat av: tess

jamen kom igen, vi gört! Lite gobba o grejer, efter ett skönt pumppass

2007-09-20 @ 18:50:53
URL: http://teresealex.blogg.se/
Postat av: Helén

lätt jag är på!

2007-09-20 @ 19:29:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback