Priset för mest tankspridda går till MEJ!

Jaa, men då va det så att jag tydligen fortsatte skoja med grannen.
När jag hämtade mina jeans vid halv fem (en halvtimme för sent) tyckte jag tydligen det va en bra idè att låsa båset igen trots att jag inte hade nån tvätt där. Så kan man göraom man inte tycker att nån annan ska ha båset. Pixpax för det båset.
Det roliga är att jag gjorde exakt samma sak sist jag tvättade, låste båset. Så när jag sen skulle tvätta nästa gång såg jag att jag hade haft ett låst bås som ingen kunnat använda i en vecka typ. Härligt där.
image1006
Inte alltför bright..

Har bröd i ugnen o ligger o slöar i sängen framför idol. Skönt värre!

Later dudes.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Fin blogg :D

Postat av: Veronica

jag skulle också vilja låsa när man tvättar, i min tvättstuga kan vem som helst som har nyckel dit komma in
under min tvätt tid. Jätte dåligt tycker jag. Ha en bra dag:)

2007-09-28 @ 14:17:14
URL: http://vervenhag.blogg.se
Postat av: Debbie

Va skönt!! Vill också vara duktig å baka bröd :D eller du kanske värmer såna där färdiga? ;) Gott iaf :D

2007-09-28 @ 23:26:42
URL: http://dendardebbie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback