Ovälkommen påhälsning lagom till helgen

Vill innan jag lägger mej utfärda några väl valda ord till finnjävlarna med. Neej inte vårt grannland, även om de går under ungefär samma benämning om du frågar mej (finlandssvenska? Det funkar bara inte.)
Om inte ni faan försvinner från mitt ansikete innan lördag ska jag ta mej faan själv operera lite. Det är verkligen inte okej att dyka upp såhär nära helgen.
Vad har jag gjort för o förtjäna att seut som en finnig 14-åring lagom till Lindus inflyttningsfest?
image980
Upprepning av finnattacken som ägde rum lagom till denna kväll ska faan inte upprepas. Gick även under namnet Rudolf med Röda mulen när vi senare kollade igenom alla kort från kvällen. Nej tack, ingen favorit i repris.

God natt världen.


Kommentarer
Postat av: Nina

den är helt underbar kan ja ju säga!!

Postat av: Helén

välkommen till min värld! inte helt okej att bara dyka upp

2007-09-21 @ 07:55:32
Postat av: jen

haha ja min värld också, inte helt okej med choklad, (jag är tydligen tonåring fortfarande?)

2007-09-21 @ 19:02:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback