Morgonstund har guld i mun?

Jaa så va det gjort då. Duktigt av mej.
Har hunnit endel här på morronkvisten i alla fall. Efter endast en snoozning imorse pallrade jag mej ur sängen o iväg på besöket. Efter det drog jag en skön liten morronprommis då jag drog i mej ett gäng antioxidanter i form av blåbär. Självklart med Morronpasset i P3 i lurarna. Kungligt.
Nu har ja just dragit i mej den största frukosten. Ni känner ju mej..jag o frukostar alltså, där kan vi snacka matorgier på hög nivå hahaha
image974

Men nu ska jag ta tag i böckerna o läsa lite till inför morrondagens examination.

Later folket.

Just ja, Hörde för övrigt Larsas nya  "Innan mörkret faller" från kommande skivan idag på P3, det va premiär. Den kändes helt okej, men kräver ett par lyssningar från min sida innan jag kan uttala mej om dess storhet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback