"Men alltså vilket län bor du i? Typ småland, Värmlad, ja du vet."

Smartaste kommentaren idag.
image930
Blond, jag? Neej det tror jag inte.

Studentsportardag idag på skolan. Jag, Jen o Linda va på Body Balance imorse, sen gick o sprang jag o Linda kring nydalasjön. Titta in en sväng hos vår kära Sandy, i nya lyan på tomtebo på vägen. Hur fint som helst, way to go dude!
image929
Sen blev det en vända ner till staden med helèn, jen linda o ebba (helèns sköna polare som är på besök från Jönköping veckan till ära). Efter en fika med lite käk på Starz blev det bio, Underbar o Älskad av alla. Jag o Jen kände oss som vanligt tvugna att dra en hollywoodmeny. Som vi för övrigt dragit i oss hela, efter typ halva filmen. Inte illa, inte illa alls.
image931
Håller för övrigt i skrivande stund på o utveckla ett smärre epilepsianfall. Den jävla lampan på toan bara blinkar o jag kan inte få den o sluta, för jag får inte bort skärmen. Inte helt okej, så här kan jag inte ha det heller.
Så en handy man kan gärna få dyka upp här nu o fixa det här lite.

Sleep tight folket.

Kvällens sköna låt: Damien Rice - 9 crimes

Kommentarer
Postat av: Skövdedamen

det där med län är fan ett mysterium, jag hävar starkt att det är ett nytt påfund som värmland inte hunnit bli indelat i än..Kom igen nästa år :)

2007-09-13 @ 09:04:33
Postat av: tess

Hahaha jaa lätt. Orka hålla koll på såna småsaker liksom? haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback