"Jaha, då får vi se vad man ska dra för premiärer i helgen då"

Riktigt skön kväll hos Helèn med lite Kladdis, idol o allmänt skit o grabbsnack.
Vi kom fram till följade under idol.
* Knut ska ut!
*Särla kan gå o torka sej nånstans. Hon o Knut kan ju ta varann i hand.
* Krullet ska skjutas.
* Diskriminering på hög nivå, kasta ut fjantgrabbarna, Brudarna är ju klart bättre än många av dem.
image978
Nu blir det sängen. Ägna mej en tanke imorron folket!

Sleep tight.

Dagens konstaterande: Jag måste sluta tro att min spegelbild kan prata med mej, o även sluta vara rädd för den. Inte helt okej, inget mer heroes innan läggdags, fyller min hjärna med alldeles för mkt dumma ideèr

Kommentarer
Postat av: Helén

hahaha ja jävlar vad vi kom fram till saker. men bäst va ändå: Knust ska ut! och det är fort som fan!

2007-09-20 @ 22:37:17
Postat av: Jennie

tack så mkt :) ja, ett tag sen jag kikade in i din blogg me :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback