"Jag har i alla fall inte legat med grannen" ?

Måndag igen. Inte helt okej.
Igår var en riktigt seeeg dag. Va på ett så jäkla jobbigt humör, dryg sinnesstämning. Låg o slöa hemma hos Lindus o co i några timmar med helèn. De dryga bakisskämten avlöste varann ett efter ett.

Va på pump vid fyra. Samma dryga instruktör som förra måndagen. Vilket jag visste, men tiden va ju så bra. Nu ska jag ta o bika bort till Lindus o gå en sväng med henne.
image925
Imorron är vi lediga! Mkt uppskattat! (Okej ledig kan va lite av en överdrift, då vi har egna studier, men ändå.. haha)

Ha en skön måndagskväll folket.
Over and out.

Kommentarer
Postat av: Siz

ojojoj, värsta lipsticket!! ;-)

Postat av: Helena

haha, skön rubrik du. Man får inte va blyg sas =)

2007-09-10 @ 19:05:53
Postat av: Helen

ja oj vad humorn va på topp igår kväll! inte helt okej haha

2007-09-10 @ 19:48:37
URL: http://helenrosell.blogg.se
Postat av: tess

haha nej jag vet. Men kommentaren va bara så klockren av maria o så välplacerad haha (Dock inte menad för mej haha)

2007-09-10 @ 20:40:14
Postat av: tess

haha ja jag vet, coolt värre!;)

2007-09-10 @ 20:40:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback