It cant always be easy

Kom just hem från Mariehem.
Hyrde två filmer. Efter en massa tjafs o votering bestämde vi oss för två inte helt klockrena filmer haha
Men mysig kväll va det i alla fall!

Passera corona på vägen hem, o faan va folk det var. Den sjukaste av köar verkligen! Kanske va tur det inte va idag vi skulle ut.
image910image911
Sleep tight folket.

Kvällens underliga: Återseendet.
Kvällens låt: Larsa - Mer än vad jag har (som jag en gång hörde påminde om mej..?)
Dagen klockrena: Helena`s möte med Johan Persson o Lars Winnerbäck i en second hand-butik i Skövde!

Kommentarer
Postat av: Helen

ja hej återseendet. jag spyr! uscha. haha. men men så är fick ju annat som va bättre så det är rätt lugnt! haha iofrösig så fick vi ju två återseenden men jag tänkte på det första! haha. den andra va ju helt okej. haha. ja imorgon ska vi äga. om man kan äga mer än vad vi gjorde i onsdags! haha

Postat av: tess

Hahaha, jaa jag tänkte mer på det andra ahha. Det första återseendet va dock inte helt okej haha

2007-09-08 @ 11:15:35
URL: http://teresealex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback