Grannsämja, inte min starka sida tydligen.

Har skojat lite med en av mina grannar idag.
Glömde min tvätt i tvttstugan, för jag lyckades somna o sova två timmar på eftermiddan. Inte helt okej. WTF tänkte jag när jag vakna kan jag säga. Vakna ialla fall lagom till mitt spinningpass (med hjälp av att jag ställt mobilen ifall att bör tilläggas)
Det roliga va att när jag kom hem från gymmet, dit jag inte hade med mobilden hade jag ett sms från grannen som undra om jag möjligtvis glömt min tvätt o fråga om jag kunde smsa han när jag hämtat den. Då får väl jag be om ursäkt haha.
Annars har dagen varit lugn som få. Föreläsning till tolv, sen ännu en vända till akuten, då farbror doktorn hade missat att skriva ut Helèns pills. Inte helt okej tyckte vi o tog saken i egna händer haha
Sen har jag ju som sagt spenderat eftermiddan åt sömn. Kanske välbehövligt, vad vet jag.
image1005
Imorron är det fredag, oj vad vi gillar det.

Nu: käka.

So long peeps.

Dagens hälsning: Krya på er Lindus o Maria!
Dagens låt: Howie Day - Numbness for sound

Kommentarer
Postat av: jen

HAHA givet att skoja lite med grannarna :)måste ju visa att man finns liksom!haha!

Postat av: tess

haha jaa det va så jag tänkte, "Nu ska jag visa vem som äger" liksom

2007-09-27 @ 20:44:13
URL: http://teresealex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback