"Grannen är ett F*ckhead" ?

Fredag, så jävla skönt.
Examinationen idag gick finfint, så det va ju trevligt.
Är för övrigt förjävla tankspridd idag.
Satt o snacka med Helèn på msn om att grannen är ett f*ckhead o att han kan stoppa upp sin bas nånstans. (okej okej det är fredag, o jag är oftast inte det minsta bättre jag, även o jag inte direkt har de bas-resurserna han har haha) Så istället för att skriva in
www.facebook.com bytte jag ut o skrev fuckhead.com. Inte helt okej sida som kom upp haha
Drog en lunch på sköna starz, salami o brie macka fixk det bli. Fira att tentan gick bra o är över ni vet.
Sen blev det lite fredagsshopping, som har blivit lite av en rutin på sistone haha.
Ett par sköna nike-pjux blev det. Vita o fina. Ni som änner mej vet ju att jag var mer än i behov av ett par nya, mina converse måste va de risigaste alltså.
image981
Nu ska jag kila över till Jen o Helèn för lite idol.
Idag ska knut ut!

Over and out.

Kvällens sköna låt: Hello Saferide - Valentine`s Day

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback