Faan kom igen då, ska vi inte dra en utgång? Vi är ju lediga imorron!

Hmm..jo om man bortser från att vi har tenta på fredag så, o att man borde plugga för den idag. (Jen var lite skeptisk till min o Helèns entusiasm igår över det perfekta läget att gå ut o festa av oss lite när det va lillördag o allt. Jaha, tack för att du slog hål på vår bubbla Jen. I guess we`re even now.
image908
Födda att äga.

Jaa, så här sitter man o borde plugga. Grejen är den att jag har så mycket annat kul o intressant att fundera över, så det är inte helt lätt att fokusera hela tiden.
Då får man ta såna här små raster. Det måste man liksom ha ibland.
I alla fall så är det freeedag imorron. O på lördag är det ju inflyttningsfest för allas vår Lindus. Givet.
Okej, än en gång, back to the never ending books.

Later peeps.

Kommentarer
Postat av: Helén

hahaha ja attans vad mycket annat rolgit det finns att göra, inte helt okej. men jag anser att nu är det ingen ide att göra mer. Och TACK jen för att du stack hål på bubblan, men ack vad skönt det hade varit att komma in i den andra världen en sväng...

Postat av: tess

hahaha, farliga tankar Helènen men ack vad jag håller med..på lördag så haha

2007-09-20 @ 13:17:51
URL: http://teresealex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback