Ensam o åsk-rädd i en lya full of rester från gårdagens festande.

Jaa, det va ju en förjävla rolig upptäckt. Men jag får ju skylla mej själv, man ska inte snoka sådär. What goes around comes around.
So f*cking full of crap den mannen är.
image1012
Har vart en allmänt lökig dag som spenderats i Helèns lilla lya där vi har funderat, spekulerat o analyserat allt från players till soldaten o poliser. Har även dragit i oss cirkus 7000 kalorier per skalle i form av chips, cola o en massa godis. Haha jaja, så är det ibland. Hyfsat skön dag ändå, trots att söndagsångesten har blandat sig med det dimmiga vädret utanför vårt fönster o vårt inte så lyckliga mood. Klockrena DJ`s har vi vart åt varann i alla fall.
Bara ladda för måndag nu då.

Nej nu blir det nog snart sängen.

Sleep tight folket.

Dagens låt: Jewel - Foolish games
Dagens fråga: Var det där verkligen nödvändigt?
Dagens förhoppning: Att jag inte var ett ass mot någon under gårdagens brakfylla.
Dagens konstaterande: Inte okej att sitta ensam när det åskar. När ska jag växa ifrån min åsk-rädsla kan man undra?


Kommentarer
Postat av: Linda

gumman då, tur att du inte sitter ensam i en båt mitt på sjön :) imorrn är det ny vecka vet du, ses imorrn natti

Postat av: tess

Haha jaa visst är det så. Tack för att jag gått vidare o inte bryr mej så nu direkt, bara en sån skum upptäckt du vet.

2007-09-30 @ 22:28:59
URL: http://teresealex.blogg.se/
Postat av: Helén

ja fy fan inte helt okej det där tessos! men jag säger bara dagen har varit välbehövlig för sinnet!

2007-09-30 @ 22:59:40
URL: http://helenrosell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback