En kväll i minnesluckornas tecken

Jaa, in i dimman va det som gällde igår.
Fruktansvärt oplanerat o spontant, men förjävla kul!
Vid nio, efter idol kom vi fram till att vi alla tre va jäkla partysugna o varför inte då dra nytta av detta o dra en liten spontanutgång? Så det va bara hem o snabbt in i duschen, på med lite mejk o kläder o sen bar det av.
Jen träffade en polare på stan o sa: "Hej! Va kul, jag visste inte att du va här uppe! " Hon fick svaret: "Jag träffa dej ju igår, fyllo" hahaha
image1007image1009
Sjävlv va jag helt inne på att jag aldrig va upp på övervåningen på corona igår. "Skämtar du eller? Vi tog ju till o med en bärs där uppe igår" blev svaret.
Jaa som sagt en kvll i minnesluckornas tecken. Men minns dock att jag träffa en massa galna människor, snacka engelska o annat trevligt.
image1008
Men nu ska ja städa iordning lite här hemma, så det ser hyfsat ut inför kvällens festande.

Later boys and girls.

Dagens sköna låt: Stranglers - Golden brown

Kommentarer
Postat av: Linda

fan vilken snygg topp tessan!

Postat av: tess

Thanksw babe! Ja o Helèn såg den i nån tidning i veckan o så hitta hon den på vero moda åt mej. Hur skön som helst!

2007-09-29 @ 16:18:10
URL: http://teresealex.blogg.se/
Postat av: Sara

roliga partybilder! :)

2007-09-29 @ 23:31:39
URL: http://blogg.petersara.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback