Allvarligt, kan vem som helst bli instruktör eller?

Nu så.
Har äntligen fått in degen i ugnen o hoppas på ett jävligt gott hembakat bröd.
Efter mycket om o men blev jag klar. Upptäckte först att jag glömt inhandla torkade aprikoser. Tillbaka till affären. När jag va klar med degen insåg jag att jag glömt rivet äpple. Bara att börja riva. Men som sagt, nu så. Bättre lycka denna gång.
image983
Pumppasset sög för övrigt riktigt hårt. Jaa inte min insata alltså. Men instruktörens. Inte helt okej killen, att stå där fram o fjanta med minivikter o snacka med en fjollig pipröst. Huvva. Hon som skulle varit där var såklart sjuk. Så ingen bra start där haha.
Men nu ska jag löka lite i sängen framför entourage medan jag väntar på att brödet ska bli klart.
image984
Later peeps.

Kommentarer
Postat av: Veronica

åhh, nybakat bröd lät himla gott!! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback