"Alltså Tess, du har verkligen knullrufspotential på ditt hår"

Sitter o skriver lite om androgenkänslighet. För skolan alltså. Ingen lek o bli diagnostiserad med den sjukdomen. Får man vara glad att man slipper. Där kan vi börja snacka identitetskris..
image927
Mitt berömda knullrufs. Man ska bjuda på sej själv, so enjoy.

Har annars bakat bröd o håller på o tvättar. Husligt värre. Kan man inte tro om lilla mej. Men ja kan om jag vill. Va produktiv alltså.
För övrigt hade jag en förjäkla skön sovmorron imorse, till tio som jag ställt klockan på, snosa till halv elva, men ändå. Måste ju få dra sej lite. Finns ju faan inget skönare!
Neej ni, back to the books, så jag får nåt gjort innan spinning o core vid fem.

Later folket.


Kommentarer
Postat av: Linda

haha det omtalade knullrufset.

Postat av: tess

haha, ja andra har bra sångröst eller skön humor. Jag har knullrufset. inte fy skam det heller haha

2007-09-11 @ 15:30:52
URL: http://teresealex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback