Still going strong.

Lugn hemmakväll även för min del igår. Inte helt vanligt när det gäller JG, men på tiden förmodar jag.
Har just kommit hem efter en skön walk vid tomtebo o nydala till tonerna av P3.
I övrigt har dan vart lugn, utom en vända till Strömpilen med Jen där jag handlade mat som om jag trodde jag inte skulle få handla mer det här året. Har så det räcker ett tag nu iaf.
image1117
Kvällen går i ensamheten o lugnets tecken. Blir nog en lazy night framför lite heroes o möjligen prison break, samt lite gott käk, blir fint det. Länge sen jag njöt av endast mitt eget fina sällskap en helg nu.

Ha så kul ute o ta en bärs eller två för mej om ni tar er ut Jen o Lindus!

So long dudes.

Dagens statement: Tjejer pallar visst lumpen.
Dagens låt: The Shins - So says I

Kommentarer
Postat av: Linda

och ha det så lugnt och skönt hemma! ska beställa en öl och tänka på dig, jag lovar. nästa helg är du med, då kommer gänget upp igen. då kan det inte bli annat än fest. kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback