Söndagsångesten har infunnit sig

Jaha så sitter man här på 310 igen, sliten o bakis.
Vet inte va fan som hände, men vi snackar brakfyllor för mej Helèn o Lindus iaf. Jen var snäppet lugnare, men det säger ju inte så mkt direkt.
Kan inte fatta vilket jävla flyt man har. Hade ju lyckats tappa nummerbricka o körkort. Så prata jag med en vakt som kände igen mej o sa att hon va säker på att de hittat mitt körkort. Så tio minuter senare o jag stod där med kortet. Sen att jag o Helèn fick vänta till sist för att få ut jackorna, ja det är en helt annan jävla femma. Ja det är bara Nova o Fanny som kan lyckas alltså.
Finns inte mkt att säga om kvällen mer än att minnesluckorna är många o några bärs mindre hade varit att föredra.
Bättre lycka nästa gång.
Just nu känns det som att en vit helg kan vara aktuellt till helgen. Vi får se.
image1093
Tillbaka till soffan.
Ha det bra folket.

So long.

Dagens fråga: Kommer hinten uppfattas som en hint?


Kommentarer
Postat av: Siz

Moahhahaa... Vit helg?? Jo, jag tackar jag...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback