Secrets

Ingen jättebra dag.
Vädret suger o sinnesstämningen matchar det gråa vädret.
Riktig jäkla höst nu. Sån höst så man bara vill ligga inne o mysa.
Japp så är det. Dagens konstaterande är att man blir som man umgås, nämner inga namn Helèn..
Det här är inte jag, vad händer? haha
image1014
Jag o Jen tog oss iväg på pump. Motivationen var dock dagen till ära ickeexisterande, kanske är den tillbaka imorron, kan vi ju hoppas. Men det gick ju hyfsat ändå.

Snart är pissmåndan över iaf.

Later peeps.

Dagens låt: Terra Naomi - Say it`s possible


Kommentarer
Postat av: Helén

haha jag tycker det är givet tess! men som jag sa innan idag, det är inte helt okej att gå runt o tänka så! inte okej nånstans!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback