Prioriteringar

När jag stod o diska lite förut kom jag fram till en grej. Det var när jag än en gång va på väg o ta lite hushållspapper o insåg att jag inte har något som det slog mej. Det är en prioritering jag gör när jag handlar. Toapapper eller hushållspapper? Toapapper måste man som ha o då väljer jag automatiskt bort hushållspappret.
Så. Nu har vi rett ut det iaf haha
image1039
Ngt annat jag kommit fram till under dagen är att jag faan jämt städar nuför tiden. Inser nu hur hårt man får jobba för o ha det sådär cleant som typ Linda jämt har det. Eller så är jag bara allmänt slarvig av mej o det är därför jag har massa städning varje dag.
Inte van det här, o ha folk hos mej varje dag.
Nyttigt dock kanske haha

Later dudes

Kommentarer
Postat av: Helén

Hahah okej tess, jag antecknar! hahah

Postat av: tess

hahah, ja det tycker jag, kan bli mkt användbara upplysningar nån gång i framtiden, vem vet? haha

2007-10-05 @ 18:30:11
URL: http://teresealex.blogg.se/
Postat av: Linda

haha du e för rolig. ni ser dragna ut på vissa bilder från i helgen :) seeees

2007-10-07 @ 12:40:46
URL: http://lindabeach.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback