Pokerface? Nej kanske inte ändå.

Jaha, så har man dragit ett parti poker då.
Landade ju på Mariehem för ett parti med brudsen. Mkt trevlig tillställning, som tyvärr sluta hyfsat tidigt för min del. Lindus åkte ut först, sen jag. Så kan det gå när inte haspen är på. Bättre lycka nästa gång.
Dessutom, man kan inte va på topp jämt. Vann ju faktiskt sist jag spela, men det va nog nybörjartur iofs.

Känner att John Blund för nåärvarnade cirkulerar frenetiskt kring mitt huvud o att det är dags att lägga låta honom göra sitt.

Hoppas er dag varit lika skön som min.

God natt världen.

Kommentarer
Postat av: Syrran

Fortfarande vit???

2007-10-27 @ 15:54:03
Postat av: tess

oh yes! mkt nöjd so far.

Postat av: Syrran

Jag är impad!!

2007-10-27 @ 19:31:56
Postat av: tess

So am I!

2007-10-27 @ 19:40:16
URL: http://teresealex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback