Ojdå, så det kan gå

Så har man gjort det igen. Shoppat som om man trodde man satt på Donald Trumps förmögenhet. Lite trist när man vaknar ur sin shoppingdvala o inser att så inte är fallet.
Böev även en lika god som alltid salami o brie macka på Starz, där vi vilade våra trötta shoppingben o höjde vårt dalande bloidsocker till skyarna.
image1110
Aja så kan det gå. Blev en vinterjacka, som jag verkligen va i behov av o ett par sköna Nike-pjux som jag också behövde (?).
Snacket gick om vad som händer i helgen. För o nackdelar med en eventuell utgång vägdes o Jen snacka sej varm om utgångens fördelar. Bra försök där Jen, helt klart!
image1111
Nej nu ska vi dra bort till Mariehem o spela lite poker. Skulle verkligen behöva vinna det här nu brudar, med tanke på den shoppingspree jag dragit på mej under dagen som gått.

Later.

Kommentarer
Postat av: jen

haha än är helgen inte över tess, och kampen fortsätter ;)

2007-10-25 @ 22:53:00
Postat av: tess

hahaha det tvivlar jag inte på du jen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback