"Men FÖRHELVETE Helèn, vi svänger ju ALLTID där.." *Kaboom*

Helèn har just dragit hemöver efter att ha snackat bort en timme eller två (alltid lika uppskattat med lite oväntat besök), så nu sitter man här i sin ensamhet o känner lugnet.
image1078
Har varit en mycket bra dag med tanke på att det är måndag o jag var trött o less som få när jag vaknade imorse.
Fick vårt arbetsplatsbesök samt intervju gjort och hann även börja skriva endel. Bra av oss tycker vi.
Sen blev det lite pump vid fyra, o jag hade tur för den instruktören jag inte gillar var fortfarande sjuk (ja det är ju trist att hon är sjuk för hennes skull, men bra att hon inte va på pumpen o härja i alla fall.)

Har även bakat bröd igen. Slut på brödet i frysen så jag kände det va dags. Husligt värre med andra ord.

So long folket.

Dagens låt: TRUSTcompany - The Fear
Dagens bästa: Takida på onsdag.

Kommentarer
Postat av: Linda

härligt att du gillar TRUSTcompany. alltid roligt när man kommer på gamla band man har glömt bort :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback