"Kobonde eller potatisbonde?"

Slappaste dagen på länge. Tog oss iaf upp o träffades framåt halv tolv för att göra sista justeringarna innan arbetet skulle skickas in. Efter detta blev det mest en massa pest eller kolera.
Balettdansör eller brottare?

Vid fyra tog vi oss iväg på Body Balance o core iaf. Ville på combat men Jen o Helèn gick inte med på det eftersom min ena halsmandel är sjukt uppsvälld o gör ont. Hoppas på bättring inför morrondan. Kan inte gå runt o ha ont på en fredag heller.

Just nu väntar jag mest på att det ska hända nåt spontant o roligt medan jag lagar lite käk.
Lär nog få vänta haha

Veckan som gått i bilder:

Har doclk hunnit skriva ihop ett hyfsat arbete mellan allt lall med kameran.

Back to cooking.

Later.

Dagens "Good luck": Till Helèn under kvällens date så klart! (Jag vill också ha lite spänning!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback