Jen: "Tessan är ju inte den man tänker sej som den ultimata morsan direkt"

HotJen o KåtHelèn har just dragit hemöver efter ännu en lallig kväll här borta på 207. Kolla klart på FreedomWriters som va en okej film, men den här amerikanska moralen va lite too much ibland. Men visst det va en söt historia o trevligt att den även var verklighetsbaserad.
Så lär vi även sända ut ett litet tack till allas vår Jen som skapat lite spänning i min o Helèns tillvaro. Har man ingen egen får man leva på sina vänners haha.
image1017
Riktigt jäkla hårt spinningpass idag, var helt slut efteråt. men sjukt skönt efteråt, som alltid. Bjöd även på en skön show med mitt heta "boobs-svett". Jag tar gärna en grå topp o så två ringar som påminner om när man läcker bröstmjölk. För det syns ju inget när man har grått på sej haha. Men lätt att jag bjuder på den.
image1018

Sleep tight peeps.

Dagens sanning: Aint gonna happen f*ckhead.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback