Jag tar en rodnad på den tack.

Måndag igen o kursstart på nya arbetsterapikursen.
Sjukt lång dag i skolan, fick dok sluta en timme tidigare men ändå
Sen blev det pump som vanligt på måndagar. På gymmet va man såklartt tvungen o stöta på helgfolk som man fick göra en snygg hukningsmanöver för att undvika.
image1046
Lägger chipsen där så länge, så vi kan trampa runt i dem hela kvällen o sprida dem i hela lägenheten. Kul idè.

Gårdagen va som sagt lökig värre o vi låg borta på 310 o kolla på Dirty dancing som 3 kärlekskranka 12åringar haha. Men filmen är förjävla bra o nostalgisk, annat kan man inte säga!
Förövrigt är min lya bland det vidrigaste då jag va på lökhumör igår o inte orkade ta tag i denna städning o disking. Är ju så förbannat trist att städa. Men jag ska jag ska, bara inte just nu. Kan nog bli lite prison först.
image1047
Bild fr i lördas, kommer nog mer när jag fått bilderna från Helenes kamera.

Later.

Dagens fråga: Kan jag sluta rodna för minsta lilla eller? Tröttsamt.
Dagens låt: Ani Difranco - Falling is like this


Kommentarer
Postat av: Linda

välkommen till min värld! rodnar ju fan bara på tanken av att rodna, tror jag behöver någon form av terapi för det där.

Postat av: tess

haha jaa det är faan ingen lek alltså, o i de mest dryga situationerna med orka.

2007-10-08 @ 19:56:46
URL: http://teresealex.blogg.se/
Postat av: Siz

Det har du gjort så länge jag kan minnas... (och jag är rätt gammal...Hihihi)
Så jag tror du får stå ut med det!! Kramisar!!

2007-10-08 @ 21:55:22
Postat av: tess

hahaha jag vet det är väl så. live with it liksom

2007-10-09 @ 08:00:25
URL: http://teresealex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback