Ive seen better days

Inget kul besked när jag kom hem från skolan idag, men som tjejerna sa, det löser sej.
Annars har vi varit i skolan från halv nio till två typ. Sen har vi vart o handlat en vända. För övrigt har två olika sign visat sig dagen till ära. Inte helt okej med alla sign som dykt upp på sistone. Allt vi snackar om inträffar tydligen, så man får passa sej vad man snackar om.
Är i alla fall så jäkla less nu att jag bara vill lägga mej under täcket o försvinna ett tag.
Men det blir det inget med. Spining vid fem, rensa tankarna är vad jag behöver.
image1079
Later folket.

Dagens dilemma: Varför gör jag inte det som jag vet är bäst för mej?


Kommentarer
Postat av: Helén

ja det kommer lösa sig gumman! och du vet att det är bara att ringa o komma hit när du vilken, vad än tiden ör på dygnet!!!

Postat av: tess

Tack vännen, det vet jag:)!

2007-10-16 @ 16:31:43
URL: http://teresealex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback