I`m a bad bad girl.

Okej eftermiddagen borde bestått av städning, tvätt, plugga handens anatomi, läsa artikel. Ja såna vettiga saker.
Så vad har jag gjort? Gymmet o The Hills. Aja, imorron kanske motivation o energi återvänt?
Va i nya spinningsalen på TCn o den var hur bra som helst! Mkt nöjd. Mindre nöjd med min kassa insats dock. Men det berodde inte på mej utan på min utomordentligt askassa kondition jag lyckats dra på mej efter all fest senste veckorna. Inte helt okej, detta ska det bli ändring på. Core gick dock bättre, alltid nåt.
image1107
Nej, back to being slapp o lat.

Later folket.

Dagens låt: Smashing Pumpkins - Disarm
Dagens fråga: Vad är det med brudar o att de alltid ska backstaba varann?
Dagens sanning: Ibland skulle jag vilja leva I The Hills haha

Kommentarer
Postat av: Helén

haha får jag fråga..varför vill du elva i the hills?? haha

Postat av: tess

haha vet inte, men för en dag eller två bara, de verkar göra en massa grejer hela tiden. Inte bara plugga o sova på vardagarna. De lever säkert inte bara för helgen heller? haha jag är störd.

2007-10-23 @ 21:08:27
URL: http://teresealex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback