I hate mondays

Fan vilken lång dag i skolan idag. Typiskt måndagar, alltid ska man va så jäkla sliten o less på måndagar. Veckan borde börja med tisdag ist.
Slutade iaf halv tre o inte halv fem som jag trodde, det tycker vi om.
När ja kom hem nyss va jag halt säker på att jag tappat nycklarna o ringde Helene så hon fick kolla efter dem åt mej, men hon hitta dem inte. Så ja tänkte, jag får väl fara ner o kolla själv o fråga på husservice o så om de hittat några. Kollade en extra gång i väskan bara, o där låg de ju. Va så säker på att de skulle ligga i jackfickan för jag lägger dem alltid där.
Där ser ni, måndagar är inte min dag, alldeles för tankspridd för mitt eget bästa.
image1104
Dessutom va jag o Jen lite lalliga på dagens lektion o fick sköna mördarblickar från två av våra söta classmates. Vi missa det helt dock, för vi va ju i vår egen lilla värld haha

Nu ska ja vila lite innan pumpen.

Later folks.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback