H: "Ja man satt där som ett himla retard liksom."

Har fattat ett beslut. Nu är det bara kvar att fullfölja detta.
Hade reflektionsforum idag o det va riktigt kul o intressant. Kul för er o veta va?
Inget kul som hänt idag tror jag. Jen va hyfsat less på att  vitmössan va tvungen o dyka upp i skolan just idag. Kom även fram till att Jen har en "thing " för melon-asses (Vare sig det handlar om honungsmeloner eller de lite större vattenmelonerna). Annars har det varit hyfsat dött.
Pump vid fyra som efterföljdes av en visit på ÅC för lite matshopping då jag som vanligt glömde hälften.

Annars försöker jag mest lyssna igenom lite skivor som ligger o lökar i min downloadsmapp, men som jag ännu inte hunnit lyssna in mej på o hitta några sköna favoriter. På tiden att ta tag i det, annars går man förmodligen miste om en massa förjävla skön musik. Just nu går Bright Eyes, The Shins, Counting Crows samt Elliot Smith varma på min playlist.
image1122
Bright eyes

Men nu ska ja ta tag i artikeln o läsa klart skiten. Roligare kan man ha, men va fan man kan inte ha kul jämt.

Later dudes.

Kvällens sköna låt: Elliott Smith - Somebody that I used to know
Dagens "Svar från boken": Se det som en möjlighet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback