H: "Fan, mina pengar bara försvinner hela tiden."

Just hemkommen från ett parti Wii borta hos Sandy.
Gick finfint, kom tvåa på Mario Bros men sist på Bowling. Ja o Helèn va dock kung på dubbel-tennis.
Förjäkla kul va det i alla fall.
Annars har dagen varit lugn. Ortoser fram till lunch o sen ner en vända på stan med Helèn för att sätta sprätt på lite cash. Linda mötte upp oss för lite svullande på Station med, finfint med en mysig höstfika.
Dagens bästa är att helgen är nära!
image1130
Det är väl för övrigt halloween till helgen om jag fattat det hela rätt. Ett tillfäle att fira missar vi aldrig. Skål för det.

God natt med er.

Kvällen skönaste konversation: H: "Fan jag tror jag har sträckt mig i låret."
 L: "Jag med tror jag. Hur kul blir det att säga? Jag har sträckt mig i låret. Hur då? Jag har spelat tv-spel."

Kommentarer
Postat av: Linda

haha ja men vi ägde på wii allihopa. snaaart helg, fatta va fort veckorna går!!! ses imorrn natti


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback