Funderingar en slapp jävla söndag som denna

Jag o Helèn har idag bland annat funderat över hur många som egentligen kollar på sjunde himlen vid fem på morron, en söndagsnatt. Helèn tror på ca 20 pers, jag gissa på kanske 40.
Annars har vi hängt på 310 o tryckt i oss en massa bakiskäk, som vanligt på söndagarna o känt att söndagsångesten är här för att stanna.
Annars har Jen fetingdissat min imitation av Darth Vader från Star Wars, då får jag be om ursäkt att det är du som är en Star wars-geek o inte jag.
Jen har även just underhållit oss med skönsång i form av "Sommar i Sverige igen" introt till denna ensam mamma söker eller vad det nu heter som brudarna propsar på att se.
Va ju ut både freda o lörda, lördag va klart bäst, fredag va hyfsat dryg. Lite lätt same old same old på den.
Lördagen blev en förfest hemma på 207 med Helèn, jag, Vickan, Maja, Lisa Maria, Helene, Sandra o Jonas. Trevligt värre då vi frossa i ost, kex o lite choklad på det.

image1045
Back to löking.
Ladda för morrondagens fetingskola, 8.30-16.30, inte helt okej.

Later dudes.

Kommentarer
Postat av: jen

haha ja du sög på den du!

2007-10-07 @ 22:52:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback