Dement vid 23 års ålder?

Jag har gjort det igen.
Kom ner o skulle tvätta o hitta inte grejen man låser båset med. Vart hitta jag den då? Jo i ett bås såklart som jag hade låst. Skitkul att jag hållt det båset för mej själv sen jag tvättade för en vecka sen. Jag är fan inte sann alltså.
image1109
Skola mellan 8.30-17.00 idag, lagom tröttsamt men väldigt kul med denna ortostillverkning, så det känns bra.
Efter skolan va det direkt iväg å lite Body Balance med Helèn. Vi lyckades båda somna på avslappningen. Jag vakna med ett ryck nr den var nästan slut o undra var i h-e jag befann mej o vem det va som snacka. Hann till o med drömma lite under de där 8 minuterna haha

Nu ska jag städa lite, o läsa den jäkla artikeln.

So long folket.

Dagens sköna: Är jag på väg upp ur hålet? Mkt möjligt.

Kommentarer
Postat av: Linda

haha va roligt att ni somna :) men inte så konstigt under den där avslappningen. ja snart helg!!!!! skönt som tusan, ses imorrn natti natti

2007-10-24 @ 21:39:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback