Dags för något nytt?

Jag vill, jag vill, jag vill. Men jag kan inte.
Så jävla sugen på att fara nånstans, ut o resa lite, se mej omkring. Saknar det jäkligt mycket o just nu är ja inne i en period när ja skulle kunna ge vad som helst för en liten biljett till Thailand.
Farsan far på torsdag, inte helt rättvist. Jo, det är det ju, han förtjänar lite vacation men det gör jag med tycker jag.
image1105
Ta mej dit.

Jaha, lite the Hills kanske.
(För jag anser tydligen inte att jag behöver repetera handens anatomi?)

Later.

Dagens hint: Get over it dumbass.

Kommentarer
Postat av: Helén

haha nej handens anatomi vem behöver det till det vi håller på med nu?? tydligen itne jag iallafall haha

Postat av: tess

nej o inte jga heller. känner tydligen lugnet.

2007-10-22 @ 22:20:14
URL: http://teresealex.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag vill följa med dit! haha :)

2007-10-22 @ 22:27:09
URL: http://colaburk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback