Bored

Jag läser o läser men bokstäverna flyter samman o de få ord jag lyckas få ihop lämnar mig oberörd.
Kul med en liten redovisning och diskussion om denna imorron.
Jaha, vad jag lärt mig? Att jag alrdrig trodde det fanns en så sjukt jävla tråkig artikel att den uttråkar mig till döds, eller i alla fall sömn. Vem fan behöver John Blund när man har en jävla artikel som gör jobbet åt en så mkt bättre.
Någon med sömnproblem? Hör av er till mej så skickar jag över artikeln, tre meningar in i denna o du har redan passerat REM sömnen o vidare ner i djupsömn.
Det är ett löfte.
image1126
Mkt gnäll en kväll som denna.Tur jag har skön musik som gör vad den kan för att hålla mina trötta o uttråkade ögon öppna trötts min sjuka boredom.

Adios folket.

Kommentarer
Postat av: Syrran

Nu tycker jag du låter lite negativ... ;-)
Artiklar som är så roligt!! Or not...

2007-10-30 @ 14:26:41
Postat av: Linda

tur att det gick så bra ändå =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback