Anderssonskans Kalle, vilken stjärna!

Har fördrivit de senaste två-tre timmarna på akuten med stackars Helèn.
Satt på Starz o käka lite när helen plötsligt fick synbortfall främst på vä sida o så blixtar framför ögonen. Detta följdes av känselbortfall i vä kind o hand. Inte helt okej tyckte vi o drog första buss hem. Väl hemma ringde vi sjukvårdsrådgivningen som efter symptombeskrivning fixa taxi till akuten. Så där satt vi sen för 3e gången inom loppet av ett par veckor, jag Jen o Helèn. En timme senare fick Helèn komma in. Vänttiden ägnades åt att spana på sjuksköterskor (manliga alltså), läsa andersonskan kalle o kolla på mkt sofistikerade program på favoritkanalen ettan.
Nu är vi hemma med ett "skönt" besked om att det "bara" var migrän i alla fall! Så nu ligger hon hemma i lugn o mörker o kurerar, men finns i våra tankar!
image1054image1055
image1056
Dessa sköna bilder åstadkoms under gårdagens mkt seriösa pluggande..

God natt världen.

Dagens sanning: Enough is enough.
Dagens låt "bara för att": Ebba Grön - Die Mauer

Kommentarer
Postat av: Helén

vad skulle jag göra utan er igentligen? stackarna som får sitta på akuten tre gånger på typ tre veckor med mig varje gång! inte okej! haha men jag ska försöka hålla oss borta därifrån ett tag nu iallfall nån månad eller så. haha

Postat av: jen

HAHAAA sååå givet!gillar bilderna starkt!

2007-10-11 @ 16:07:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback