What the Fuck?

Har suttit o kollat på senaste Greys. Har kommit fram till att jag när jag ör stressad o trött blir förjävla känslig. Sådär som man vid scener man annars tycker är mest patetiska, blir lite sugen på o lipa litegrann. Inte riktigt den Terese man känner om man känner mej.
image1166
För övrigt kom jag idag, när ja drog ihop en omelett fram till att jag äntligen kommit ifrån min fobi att äta "barnet" i ägget. Den där vita skumma grejen i ägget ni vet. När jag va liten o baka med mormor skrek jag alltid "Vänta! Vi måste ta bort barnet först".
Tåls att antecknas i den lilla svarta.

Sleep tight folket.

Kvällens låt: Ted Gärdestad - I`d Rather Write a Symphony

Kommentarer
Postat av: jen

haha inte lätt med fobier du :)

2007-11-15 @ 19:57:39
Postat av: Tess

haha nej jag vet, life`s hard.

2007-11-15 @ 20:55:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback