Tröttnat?

Jag har tröttnat på att duscha. Det är fan i mej bland det tråkigaste jag vet just nu. Känns som jag gör det Hela tiden. Men så gör man det ju varje dag med. Skönaste känslan efteråt dock.
Missförstå mej inte, jag tycker det är asskönt när jag är sugen på en dusch eller när jag är frusen. Men när jag är jävligt trött känner jag bara inte för det, men så måste jag för att jag svettats på träningen.
image1193
Om jag hade en sån här dusch skulle jag nog aldrig tröttna på att duscha.

Så, anyway, duschen nästa då.

Ciao.

Kvällens låt: Sarah Bettens - Turn around


Kommentarer
Postat av: Petra

haha du det där känner jag igen, samma sak är det ibland med att gå på toa...så jävla jobbigt och bortkastat med tid om det inte är på en urtråkig föreläsning!

2007-11-20 @ 20:08:05
Postat av: Tess

hahaha, jaa, det får nog ändå klassas som dagens i-landsproblem. Stackars oss uttråkade haha

2007-11-20 @ 20:13:54
Postat av: Lindus

haha ni är roliga! duscha är skönt ju.

2007-11-20 @ 21:27:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback