Tankar under ett långtråkigt Pump-pass

3 gravida tjejer på Pumpen idag.
Slog mej som aldrig förr. Im SO not ready för en liten unge.
Ja, det säger sig ju självt, man lär ju kanske ha en pappa till ungen o hela det köret. Men jag menar ändå. Kan inte ens tänka mej in i deras situation.
Kan inte fatta att båda mina systrar hade en varsin liten pojke när de var i min ålder (tom ett år yngre). Fan, får ligga i om ja ska kunna joina deras liga. Nej Fy satan, tror jag hoppar det.
Kul hur man kan se så olika på det där. Ej namngiven person sa: "Shit, är det bra att jag tänker at jag skulle vilja vara gravid när jag ser henne?". Själv svara jag något i stil med "Nej men fy fan, skämtar du?"
image1191
So long folket.

Kvällens låt: K's Choice - Walk away

Kommentarer
Postat av: Helén

nej den kommentaren va inte helt okej!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback